יום ראשון, 2 בינואר 2011

טיסות זולות לניו יורק


במידה והחלטת שהגיע הרגע והזמן המתאים ביותר בשביל לטוס לחופשה, סביר להניח שטיסה לניו יורק יכולה להיות הכי טובה בעבורך, כי הרי לא סתם כולם מדברים על כך שניו יורק נחשבת כיום ליעד התיירות הפופולארי ביותר שקיים בעולם ועל יעד התיירות מספר 1 על פי לונלי פלאנט.
רוצה לקרוא עוד על טיסות זולות לניו יורק..? הגעת למקום הנכון!

מהם בכלל הטיסות הזולות לניו יורק ?
לבטח השאלה שברגע זה ממש מעסיקה אותך, היא מהם בכלל עלויות מוזלות וזולות של טיסות לניו יורק..? אז ככה, טיסות זולות לניו יורק הם בעצם טיסות שנמכרות במחירים מיוחדים ביחס למחיר המחירון של כל טיסה לניו יורק, כיום בדרך כלל ממוצע המחירים של טיסות לניו יורק מישראל עומד על 1000$, אך בכל הקשור לטיסות מוזלות ניתן למצוא את המחירים של 799$ ולפעמים אפילו זול יותר במידה ואין ביקוש וחברות התעופה נתקעו עם סטוק של מקומות פנויים, כי הרי במצב שכזה שווה וכדאי למכור בכל מחיר שקיים ולא להפסיד כפליים.
בדרך כלל חברות התעופה שמציאות טיסות זולות לניו יורק הם חברות התעופה הזרות המבצעות טיסות המשך ולא דווקא החברות תעופה כמו אל על, קונטיננטל או דלתא שמבצעות  טיסות ישירות ליעד.
חברות התעופה הזרות יכולות להרשות לעצמם למכור לך טיסה לניו יורק במחיר מוזל ביותר בגלל העובדה שמדובר בשבילם ברווח גולמי מובהק שיכול להיות הכי רלוונטי בעבורם.

עלויות של טיסות זולות לניו יורק – זה באמת כל כך משתלם ?
במילה אחת, לאלו שרוצים לחסוך כסף ולחסוך עלויות, הנושא של טיסות זולות לניו יורק הוא הדבר הטוב ביותר שאפשר לבקש, כי אחרי הכל צריך לחשוב ולדעת שעלויות וההוצאות הכספיות של טיול בחו"ל ובניו יורק בפרט הם עלויות שאינן מסתכמות רק בהוצאות של הטיסות לניו יורק ולפעמים יכולים להגיע להוצאות גבוהות הרבה יותר ברגע שאנו מדברים על לינה ואירוח בבתי מלון בעיר, העברות ונסיעה ממקום למקום, כניסה לאטרקציות השונות וכמובן איך אפשר לשכוח את הקניות והשופינג שכל אישה חייבת לעצמה ברגע שהיא נוחתת בניו יורק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה