יום שלישי, 25 בינואר 2011

טיסות קונקשיין לניו יורק


במידה והחלטת שאתה מעוניין לטוס לניו יורק, סביר להניח שאחת מבין האפשרויות האופציונאליות שתוכל להיעזר בהם אלו טיסות הקונקשיין לניו יורק, במידה ואתה כאן סביר להניח שתרצה לדעת טוב יותר על הטיסות האופציונאליות שמחכות לך לניו יורק מישראל ועל חברות התעופה הפופולאריות שייקחו אותך לעיר התיירות הפופולארית ביותר בעולם, את מוכנים....? כי עוד דקה בדיוק אנחנו ממריאים על טיסת קונקשיין אל ניו יורק.

מה זה טיסות קונקשיין לניו יורק ?
אז את התשובה לשאלה הנ"ל אתה בטח יודע בגלל שנתקלת בה לא פעם ולא פעמיים בטיסות ליעדים אחרים אליהם טסת לנופש וחופש, טיסות קונקשיין הם טיסות שונות מטיסות ישירות שממריאות מנקודה ונוחתות בנקודת המוצא, בדרך כלל הייחודיות של טיסות קונקשיין לניו יורק זה המחירים המוזלים יחסית לעומת טיסות ישירות, אף על פי שלבטח תתפלאו לשמוע שישנם לא מעט מקרים שבהם המחירים של טיסות ישירות לניו יורק יכולות להיות זולות במיוחד במידה ואין ביקוש היסטרי, אך זהו דבר שפופולארי בדרך כלל רק במהלך החודשים הלא מתויירים בחורף בעיקר.
בשנת 2011 בניו יורק ניתן לראות שהמחירים של הטיסות לניו יורק הם זולים במיוחד וזאת בגלל החורף הקשה שקיים נכון לעכשיו ביעד שמבריח את מרבית התיירות שמעוניינים להגיע לטייל ולנפוש בניו יורק, אבל זה עד הקיץ שיחזיר בחזרה לכותרות את ניו יורק כעיר התיירות מספר אחת בעולם.

מי הם חברות התעופה המבצעות טיסות המשך לניו יורק מישראל ?
מישראל ישנם לא מעט חברות תעופה המבצעות טיסות המשך לניו יורק, כאשר המחירים בין חברת תעופה אחת לשנייה משתנים בהתאם לעונה וכמו כן בהתאם לביקושים שקיימים אצל אותה חברת תעופה, כמובן שעלויות המיסים ועלויות ההיטלים משפיעים רבות על המחיר והעלות ולכן, מומלץ להתייעץ טרם רכישת כרטיס הטיסה עם סוכן הנסיעות שיכול להעניק לך את ההמלצות הטובות ביותר בעבור הטיסה בה אתה מתעניין לניו יורק.
בין חברות התעופה הפופולאריות הממריאות מישראל לניו יורק ומבצעות טיסות המשך תוכלו למצוא את:
·         חברת סוויס השוויצרית ואת חברת לופטנזה הגרמנית.
·         חברת בריטיש איירוויס האנגלית
·         חברת אייר פראנס הצרפתית וקיי אל אם ההולנדית
·         חברת איירסוויט האוקרינית
·         חברת רויאל ג'ורדניה הירדנית שידועה בטיסות המוצלחות שלה ברחבי העולם.
·         וכמו כן עוד מגוון חברות תעופה שונות הממריאות מדי יום מישראל וטסות מנמלי הבית שלהם לניו יורק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה