יום שבת, 14 במאי 2011

טיסות אל על מישראל לניו יורק


החלטת לטוס לניו יורק..? בלי שום ספק אחת מהטיסות הטובות ביותר שתוכל למצוא כיום שיוצאות מדי יום מישראל אלו הטיסות של חברת אל על המבצעת את הטיסות האלו מדי יום, כאשר במידה ותרצו מספר מדויק במרבית המקרים הינם מבצעים 4 ולפעמים אף יותר.
רוצה לשמוע עוד על הסיבות הטובות ביותר למה כדאי לך לטוס אל על לניו יורק..? הגעת למקום הנכון!


לטוס אל על לניו יורק בגלל 1001 סיבות
מי מאיתנו אינו מכיר את חברת התעופה הכי ישראלית שיש אל על..?!, כיום היעד מספר אחד של החברה והיעד הפופולארי ביותר שלה הינו ניו יורק, כאשר הינה מבצעת מספר טיסות מדי יום, בתקופת שיא התיירות אף מספר גבוה ביותר בגלל הביקושים שקיימים ליעד מישראל.
במידה ושאלת את עצמך את השאלה, "למה כדאי לי לרכוש טיסות לניו יורק אל על דווקא עם החברה הכי ישראלית שיש ולא עם חברת תעופה אחרת..?" אז להלן התשובות שיהיו לך די ברורות למה לבחור דווקא בהם! 


אל על הינה חברה ישראלית, כאשר הדיילים וצוות השירות בטיסה הינם דוברי עברית, לא כמו חברות התעופה האחרות אשר הדיילים שם מדברים בשפות זרות.

2.       הארוחות שמוגשות במטוסי אל על לניו יורק הם מהטובות ביותר שיש, כאשר כל הארוחות כשרות וניתן להזמין דרך סוכן הנסיעות ארוחת גלאט כשר במקרה הצורך.
3.       המטוסים של אל על אשר טסים לניו יורק הם מטוסים מרווחים וגדולים אשר בלי שום ספק יודעים לפנק את הנוסע כמו שכתוב בספר.
4.       לאל על מגוון של סוגי כרטיסי טיסה, כאשר הכרטיסים לילדים ולצעירים ניתנים במחירים מצחיקים במיוחד.
5.       בחברה ישנה אפשרות לרכוש כרטיסי טיסות אל על לניו יורק לתקופות שונות.
6.       לאל על סניף של נציגים בניו יורק שבו כולם דובר עברית ויכלו לעזור לך בכל בקשה של שינוי כרטיס הטיסה וכדומה.
7.       אחרי הכל לטוס עם אל על ל NYC זה לטוס כחול לבן!
כמובן שחשוב מאוד לבצע בדיקה מקיפה לפני שמחליטים להזמין את כרטיס הטיסה לניו יורק, וזאת בגלל שישנם סוכני נסיעות בארץ, שמתחייבים על כמות של כרטיסי טיסה, שיכולים למכור לכם אותם בזול יותר בגלל סיבת הרכישה של כמות מסוימת, כמובן שכיום גם האינטרנט הינה אחת מהפלטפורמות הטובות ביותר לבצע בדיקה של כרטיסי טיסה לארץ התיירות הפופולאריות ביותר בעולם על פי לונלי פלאנט, והכי חשוב בסופו של דבר שתהיו מרוצים ושתטוס אל על, כי אחרי הכל מדובר פה בגאווה לאומית.
שתהיה טיסה מהנה לניו יורק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה