יום שישי, 18 בפברואר 2011

טיסות לניו יורק בקיץ


אין ספק בכלל שההחלטה על טיסה לניו יורק היא ההחלטות המסובכות ביותר בכל נסיעה לחופשה וזאת בגלל מספר דברים עיקריים שהם בעיקר עלות הנסיעה, מרחק הנסיעה, וכמובן זמן השהות ביעד שמשפיע לא מעט על הנסיעה בגלל חופשים כאלו ואחרים שיש לקחת מהעבודה בשביל לטוס לחופשה בניו יורק, כמובן שהזמן האידיאלי ביותר לטוס לניו יורק הו בקיץ, וזה בעיקר מזג האוויר האולטימטיבי השורר באזור.
רוצה לשמוע עוד על טיסות לניו יורק בקיץ ? הגעת למקום הנכון!

למה לנסוע לניו יורק דווקא בקיץ ?
אין ספק שהמשמעות של נסיעה לניו יורק דווקא בקיץ היא הכי אידיאלית שיש וזו בגלל מספר סיבות כאלו ואחרות, שכוללות בין היתר את הסיבות הבאות, שהם:
·         נסיעה לניו יורק בקיץ זה אומר מזג האוויר נעים במיוחד שבו תוכלו לבלות עם בגדים קצרים וליהנות כמו שאתם באמת צריכים ליהנות במזג האוויר שכזה.
·         טיסה לניו יורק בקיץ זה אומר שתוכלו לקחת את כל המשפחה ביחד איתכם בגלל חופשים של הילדים מבית הספר, חופשה אשר תוכלו לקבל מהעבודה וכדומה.
·         טיסות לניו יורק בקיץ יוצאות כל יום מספר פעמים ביום החל מכל הנסיעות כולל טיסות לניו יורק בלילה שיכולות להיות מאוד אידיאליות לאלו שלא רוצים לחוות את הג'טלג המטורף שיכול להיגרם מנסיעה שכזו.
·         בחודשי הקיץ ובחודש התיירות כל האטרקציות הפופולאריות ביותר שקיימות פתוחות ולכן, אין ספק בכלל שהמשמעות של הדבר אומר שתוכלו לראות את ניו יורק באמת מקרוב לעומת טיסות לניו יורק בחודשי החורף שיכול די להשפיע על הנסיעה.

חסרונות של טיסה לניו יורק בקיץ
אין ספק שלכל יתרון יש גם חיסרון וכאשר מחליטים לצאת לחופשה בחודשי הקיץ משמעות הדבר אומרת שאתם הולכים לשלם סכום לא קטן של כסף על הטיסות אצל כל חברות התעופה, החל מחודשי האביב הטיסות לארצות הברית מתייקרות בצורה משמעותית, כאשר טיסות לניו יורק בפסח נחשבות לטיסות היקרות ביותר שקיימות בתקופה של כל השנה, בגלל לא מעט רבנים והציבור החרדי אשר טסים לניו יורק לברוקלין לבקר את המשפחות וכאמור להיפך של אמריקאים יהודים אשר מגיעים לארץ הקודש לעשות את חג הפסח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה