יום שני, 6 בדצמבר 2010

טיסות ישירות לניו יורק


כאשר מחליטים לטוס לניו יורק חשוב לזכור שהפרמטר של בחירת טיסה ישירה או טיסת המשך לניו יורק הוא מרכיב חשוב מאוד לפני שמחליטים להמריא לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר שקיימים.
כיום הטיסות הישירות הממריאות מישראל לניו יורק הם בעיקר של חברת אל על וקונטיננטל שמספקים את ההצעה הגדולה ביותר בלו"ז הטיסות לניו יורק.
רוצה לשמוע עוד על טיסות ישירות לניו יורק..? הגעת למקום הנכון!

טיסות אל על לניו יורק
לכולם ידוע שהטיסות הישירות לניו יורק המתבצעות בצורה הטובה ביותר לשביעות רצון כולם זה בעזרת חברת אל על, EL Al  הינה חברת תעופה שמבצעת כבר עשרות שנים טיסות לניו יורק, כאשר הטיסות המפורסמות ביותר שקיימות היא טיסה מספר 1 היוצאת בשעות הלילה שעליה ישנו את הביקוש הגדול ביותר שקיים.
לא מעט טיסות לניו יורק שמתבצעות על ידי אל על הם טיסות איכותיות וטובות, הסיבה היא בעיקר בגלל השירות האיכותי שניתן ללקוחות החברה, בגלל השפה העברית שניתנת ללקוחות הישראליים וכמובן בגלל הנוחות על המטוס שהבחירה היא על פי עלות כרטיס הטיסה במחלקת התיירים, מחלקת עסקים ומחלקה ראשונה לאלו מכם שברשותם לא מעט כסף ויכולים לטוס בצורה הנוחה ביותר ל NYC.

טיסות של חברות תעופה זרות לניו יורק
אופציה נוספת לטוס כיום לניו יורק הינה בעזרת חברות התעופה הזרות המספקות גם הם טיסות ישירות לניו יורק, בין חברות התעופה תוכלו למצוא את חברת קונטיננטל שנחשבת למתחרה העיקרית של אל על ומבצעת גם מדי יום טיסות ליעד, כמובן שתוכלו למצוא גם את חברת דלתא שנכנסה בשנים האחרונות עם טיסות ישירות ליעד וכמו כן גם את חברת US איירוויס שמבצעת טיסות לניו יורק אך דרך פילדלפיה שפחות רלוונטי לנושא הנ"ל.
כמובן שחשוב לדעת שהעלויות של טיסות לניו יורק משתנות בין חברה לחברה ובמרבית המקרים תוכלו לראות תחרות לא קטנה של חברה מול חברה כאשר כפי שאמרנו התחרות האמיתית הינה בין חברת אל על לבין חברת קונטיננטל, כמובן שהבחירה בסופו של דבר היא על הנוחות ועל השירות וישנם כאלו שמעדיפים את חברה X וישנם כאלו שמעדיפים את חברה Y, כמובן שחשוב מאוד לבצע ייעוץ מקדים עם סוכן הנסיעות היכול לתת לכם מגוון של אפשרויות שונות ומגוונות הכיצד להגיע לטיסה הטובה ביותר בשביל שתוכלו להגיע ליעד התיירות מספר 1 בעולם בצורה נוחה וטובה, שיהיה בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה